• PLAKAT AM LKW Mediadaten
ich kampania jest sukcesem ...
Lkw Werbung Umfrage

Ankieta

Jak konsumenci postrzegają reklamę MOVING POSTER

   

Punktem wyjścia dla badania jest kampania reklamowa MOVING POSTER na ciężarówkach 

         

110 formatów MOVING POSTER MP 12 oraz 3 formaty MOVING POSTER MP 72 poruszały się po terytorium Austrii oraz poza granicami: południowe Niemcy, Włochy i Szwajcaria w okresie od grudnia 2006 do lutego 2007 

Okres badania: kwiecień 2007 do końca maja 2007 

Miejsca prowadzenia ankiety: punkty postoju przy autostradach, parkingi na obszarze kampanii: Austria 

Liczba kwestionariuszy: 125 

      

Wynik: 

Widziałem/am kampanię MOVING POSTER: 

>  52,0 %   wielokrotnie

>  18,5 %   jeden raz

>  12,5 %   nigdy  

      

Spośród ankietowanych: 

>  17,0 %   widziało kampanię MOVING POSTER codziennie (!)  

       

Inne wyniki ankiety: 

>  73,0 %   badanych preferuje reklamę na tylnej i bocznej ścianie ciężarówki w
                    stosunku do innych form reklamy zewnętrznej 

>  95,0 %   badanych uważa powierzchnię ciężarówek z plakatami reklamowymi 
                    za ładniejszą niż bez reklam

>  97,0 %   badanych wielokrotnie zwracało uwagę na reklamę na bocznej i tylnej
                    powierzchni ciężarówek 

   

oferta
oferta

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach i ofertach specjalnych dotyczących reklamy w MOVING POSTER? 
Wypełnij formularz zapytania. Będziemy oddzwonimy. 

 









(pola oznaczone * są obowiązkowe)

Kontakt